HomeSGP-Jongeren

SGP-Jongeren

Zien we jou op onze volgende bijeenkomst?

De SGPj Kampen is een plaatselijke politieke jongerenorganisatie die zich verdiept in politiek naar Gods Woord. Door middel van bijeenkomsten proberen we meer te weten te komen over christelijke politiek en ons daarin te verdiepen. Doel van deze avonden is om zelf na te denken over problemen die er zijn. Wat moet je bijvoorbeeld denken van vrijheid van onderwijs?

Door middel van deze website willen we je proberen enthousiast te maken voor de SGPj in Kampen. Het is namelijk goed om je te verdiepen in politiek die de Bijbel als leidraad heeft, maar het is ook nodig om deze verder uit te dragen. Om deze te kunnen uitdragen is echter eerst kennis van zaken nodig. En die willen we juist als SGPj Kampen proberen te geven aan onze leden. Daarvoor hoef je geen VWO-diploma te hebben en je zult ook geen professional worden door onze bijeenkomsten te bezoeken. Maar door deze bijeenkomsten kom je wel meer te weten over onderwerpen en door er samen over te praten en discussiëren proberen we zelf een mening te vormen.

Je bent hartelijk welkom bij de SGPj Kampen als je achter politiek naar Gods Woord staat. In de agenda op deze site zie je wanneer de volgende bijeenkomst van de SGPj Kampen is. Kom gerust, want de politiek heeft ook jou nodig! Kijk ook rustig nog even verder op deze site naar andere onderdelen van de SGP(j) in Kampen of vraag gerust om meer informatie.

Neem contact met ons op